j
k
j a
j l
ooooooops...Μόλις το είδα το σημειωματάκι στο τέλος της εκφώνησης..
2009/5/29 jimsiak jimsiak@gmail.com
Στην αναφορά θέλετε να βάλουμε και τον κώδικα με τον οποίο υλοποιούμε τους διάφορους predictors ή όχι?
Attachments:
Back to the thread
Back to the list