[Advcomparch] Διαχείριση pinballs με εκτέλεση μικρού πλήθους εντολών

- bnk963 at gmail.com
Mon May 25 12:25:16 EEST 2020

Καλησπέρα σας, και σε εμένα εμφανίζονται ακριβώς τα ίδια, και μάλιστα
ακριβώς το ίδιο πλήθος εκτελεσμένων εντολών στο gcc όπως ο πιο πάνω (σε
προηγούμενο θέμα) συνάδελφος, δηλαδή 166.6M εντολές. Σύμφωνα με το
"όριο" του 10%, αυτό φαίνεται οκ. Όμως, στο soplex, σε **όλους** τους
dispatch_width/window_size συνδυασμούς, όσες φορές και να το έχω τρέξει,
μου βγάζει 0.9M εντολές που φυσικά είναι ελάχιστες (<0.1% του 1B). Το
ίδιο και σε 4 άλλους συναδέλφους (με ακριβώς ίδια νούμερα προσομοιωμένων
εντολών) που μίλησα μαζί τους. Τι να κάνουμε; Να αγνοήσουμε εξολοκλήρου
αυτό το benchmark program? (φεύγει όλο το soplex μετά όμως, το οποίο
φαντάζομαι και θεωρώ ότι δεν είναι επιθυμητό...)

Στις 22/5/20 7:22 μ.μ., ο Konstantinos Nikas έγραψε: