[Advcomparch] Διαχείριση pinballs με εκτέλεση μικρού πλήθους εντολών

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri May 22 19:22:21 EEST 2020

Καλησπέρα,

δεν είμαι σίγουρος ότι το πρόβλημα είναι consistent και εμφανίζεται το
ίδιο για όλους για όλα τα benchmarks.

Όπως εξήγησα και προηγουμένως, αν η προσομοίωση δεν τρέξει για ικανό
αριθμό εντολών μπορείτε να την αγνοήσετε στην ανάλυση σας. Μπορείτε
επίσης και να δοκιμάσετε να την τρέξετε παραπάνω από μια φορά, μήπως
προχωρήσει παρακάτω.

Κ.