[Advcomparch] Διαχείριση pinballs με εκτέλεση μικρού πλήθους εντολών

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon May 25 17:16:14 EEST 2020

Καλησπέρα,

νομίζω ότι η απάντηση που έχω δώσει τις προηγούμενες ημέρες είναι
σαφής. Παρόλα αυτά την επαναλαμβάνω.

Όχι μην αφαιρέσετε ολόκληρα benchmarks επειδή απλά σε κάποιο συνάδελφο
σας δε δούλεψε σωστά. Εκτελέστε κανονικά τις προσομοιώσεις σας και
όταν επεξεργάζεστε τα αποτέλεσματα τους, αν κάποια δεν έχει τρέξει για
ικανό αριθμό εντολών μπορείτε να την αγνοήσετε στην ανάλυση σας.

Άλλωστε, για να την αγνοήσετε σημαίνει ότι έχει τρέξει για πολύ λίγο
και άρα δεν έχετε χάσει χρόνο.

Κ.

Υ.Γ. Η αναγνώριση (identification) είναι κάτι πολύ σημαντικό,
ιδιαίτερα κατά την ηλεκτρονική επικοινωνία. Όπως έχουμε εξηγήσει και
άλλες φορές, σας παρακαλώ να ακολουθούμε όλοι όσοι μπορούμε το
netiquette, π.χ.

https://etc.usf.edu/techease/mac/e-mail/what-is-good-email-netiquette/