[Advcomparch] (no subject)

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sat Mar 26 03:52:59 EET 2011

Καλησπέρα,

νομίζω ότι από τη στιγμή που λες και εσύ ότι παίρνεις διαφορετικά
αποτελέσματα, η απάντηση είναι προφανής...

Ναι, είναι λάθος να μη τα βάλεις...Άλλωστε και στο script που δίνουμε
στο Παράρτημα Γ και αφορά τη χρήση checkpoint μετά το 1ο breakpoint
έχουμε συμπεριλάβει τις εντολές αυτές.

Ο λόγος είναι ότι (όπως μπορεί να διαβάσει κάποιος στο doc του simics)
αυτές οι εντολές (για τα istc και dstc) έχουν σαν αποτέλεσμα να μην
περνανε όλα τα memory requests του προσωμοιόμενου επεξεργαστή από την
ιεραρχία μνήμης, προκειμένου να αυξηθεί η ταχύτητα της προσομοίωσης.
Αντίστοιχα, το instruction-fetch-trace χρειάζεται ώστε όλα τα
instructions να είναι ορατά από την ιεραρχία μνήμης.

Επομένως τα στατιστικά που παίρνεις για τις caches είναι λάθος.

Κ.