[Advcomparch] (no subject)

Carl Barks carl_barks at hotmail.com
Sat Mar 26 02:40:51 EET 2011

Eίναι μεγάλο λάθος να μην βάλουμε τα
instruction-fetch-mode instruction-fetch-trace
istc-disable
dstc-disable
;

Το λέω επειδή ουσιαστικά στην πορεία της άσκησης κατάλαβα οτι όταν φορτώνεις το τσέκποιντ μετά το πρώτο μπρέικπόιντ, πρέπει να τα ΞΑΝΑτρέξεις αυτά αλλιώς παίρνεις διαφορετικά αποτελέσματα. Τα πρώτα 20+ τεστς μου τα έχω κάνει μή έχοντας αντηληφθεί αυτό και πραγματικά δεν με παίρνει να τα ξανατρέξω. (αυτά τα είχα τρέξει κανονικά και στα 4 benchmarks κατά το mount κλπ πριν πάρουμε το τσεκ πριν το πρώτο μάτζικ μπρέικποιντ)

Ουσιαστικά αν φορτώσω το τσεκπόιντ μου και μετά φορτώσω το cache-hierarchy και το τρέξω χωρίς να ξανατρέξω αυτές τις 3 εντολές μου βγάζει στην ic κυρίως τα ΠΑΝΤΑ μηδενικά.

Any thoughts?