[Advcomparch] ΕΛΕΟΣ

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon May 25 12:34:32 EEST 2009

Καλημέρα,

καταρχάς ευχαριστούμε όλους αυτούς που συμμετέχουν λύνοντας απορίες
άλλων συναδέλφων στη mailing list. Αυτή είναι η επιθυμητή και σωστή
χρήση της.

Για τα υπόλοιπα, νόμιζω ότι έχουμε αποδείξει και εδώ και στο μάθημα και
στο εργαστήριο ότι είμαστε διαθέσιμοι για να επιλύουμε απορίες και
προβλήματα.

Κ.

ΥΓ: Για όποιον θέλει να συζητήσουμε αυτοπροσώπως, επιστρέφουμε στο
εργαστήριο στις 10/06 και ευχαρίστως να λύσουμε όλα τα προβλήματα. Μέχρι
τότε, για απλά πράγματα είμαι σίγουρος ότι και ένα google search για
"C++ tutorial" θα βοηθήσει πολύ.