[Advcomparch] ΕΛΕΟΣ

Nectarios Koziris nkoziris at cslab.ece.ntua.gr
Tue May 26 18:33:22 EEST 2009

Θα παρακαλούσα, αν αυτό είναι δυνατό, στα e-mail σας να μην υπάρχουν ψήγματα
ειρωνείας και κακοπροαίρετα σχόλια. Αν δεν καταλαβαίνετε κάτι, αφού
εξαντλήσετε όλες τις δυνατότητές σας να το μάθετε, και προσπαθήσετε (αυτό
έχει τεράστια εκπαιδευτική αξία, έτσι μαθαίνουμε) τότε να αναζητάτε βοήθεια
από τη λίστα. Πραγματικά θαυμάζω αρκετούς από εσάς που βοηθάτε, απαντάτε στα
e-mails, εξαιρετική στάση και συμβολή, υπάρχει πολύ καλό κλίμα συνεργασίας,
μπράβο σας.

Αν κάποιοι ξεκινάτε καχύποπτα, ψάχνοντας να βρείτε προβλήματα ή παραλείψεις
ή λάθη μας π.χ. με τη λογική ότι "αυτό είναι δύσκολο", "δεν μπορώ, αυτό
είναι ύλη άλλου μαθήματος, δεν είμαι υποχρεωμένος να το ξέρω" κλπ που
διαβάζω στα e-mail κάποιων από εσάς, τότε, πιστέψτε με, ότι και να κάνουμε,
δε θα μπορέσει να βοηθησει.  Κανείς δεν σας υποχρεώνει να μάθετε οτιδήποτε,
αν δεν το θέλετε. Αν ξεκινάτε με αρνητική διάθεση απέναντι σε όλα, δεν θα
μπορέσετε να μάθετε, η πεμπτουσία της μάθησης είναι η αναζήτηση, η έρευνα, ο
συνδυασμός πηγών γνώσεων. Σε μαθήματα άλλων Πανεπιστημίων στο εξωτερικό, δεν
έχω ποτέ δει να εκφράζονται με κακοπροαίρετα σχόλια οι φοιτητές, γιατί
έρχονται με διάθεση να μάθουν ό,τι χρειάζεται για το μάθημα. Σε εμάς οι
ασκήσεις είναι προαιρετικές, ώστε όσοι διαφωνούν με τη διαδικασία και με τη
προσπάθεια που απαιτείται, να μην τις κάνουν. Μην δηλητηριάζετε όμως τους
εαυτούς σας, σας έχω πει πολλές φορές και στο μάθημα του 5ου, ότι αν δεν
θέλετε να μάθετε κάτι, δεν θα το μάθετε ποτέ. Αν θέλετε να μάθετε κάτι, θα
αφιερώσετε όσο χρόνο θα σας χρειαστεί. Εμείς έχουμε υπολογίσει ότι αυτός ο
χρόνος είναι εντός του ακαδημαικού εξαμήνου και ημερολογίου. Τώρα αν
εντοπίσετε κάτι που λείπει που θέλει διευκρίνιση κλπ, αναφέρετέ το, χωρίς
θυμό, δεν είμαστε τέλειοι..

Τέλος, είναι κρίμα γιατί ειδικά οι  συγκεκριμένοι άνθρωποι που βοηθάνε στο
μάθημα έχουν πολύ καλή διάθεση να βοηθήσουν, αφιερώνουν πάρα πολύ χρόνο
γιατί αγαπάνε το αντικείμενο, και επειδή έχουν αρκετά να σας δώσουν καθώς
έχουν αρκετή ερευνητική συμβολή και εμπειρία, παρακαλώ πολύ, μείνετε στα του
μαθήματος και μόνο.

Σας ευχαριστώ πολύ,

Άρης Κοζύρης

ΥΓ. Έχετε δίκιο (και ζητούμε συγγνώμη) όσοι παραπονεθήκατε ότι δεν βάλαμε
στο site την ανακοίνωση για τη μη διεξαγωγή του μαθήματος αυτή την εβδομάδα.
Το είπαμε στο μάθημα, το στείλαμε στο mailing list, αλλά μας ξέφυγε και δεν
μπήκε στο site.

-------
Nectarios Koziris
CSLAB-NTUA
Tel: +30 2107721531, Fax: +30 2107721292
http://www.cslab.ece.ntua.gr/~nkoziris