[Advcomparch] ΕΛΕΟΣ

αγγελικη αντωνοπουλου soanelgela at gmail.com
Sun May 24 21:03:24 EEST 2009

Στο αρχείο predict.cc ορίζουμε πόσους και ποιους predictors θα
χρησιμοποιήσουμε

Στο παράδειγμα έχει τον:
    p[0] = new gshare_predictor();
Για τον n_bit χρειαζόμαστε δηλώσεις του τύπου
    p[0] = new nbit_predictor(1);
όπου το 1 είναι ο αριθμός των bits που θες. Ο κώδικας στον οποίο αναφέρεσαι
είναι απλά ο constructor της κλάσης ο οποίος παίρνει ως παράμετρο τον αριθμό
και στον οποίο δεν χρειάζεται να πειράξεις κάτι.

παρακάτω στον κώδικα υπάρχει ο χειρισμός για κάθε predictor
[παράδειγμα για τον gshare]
            u = p[0]->predict(t->bi);
            dmiss[0] += u->direction_prediction() != t->taken;
            p[0]->update(u, t->taken, t->target);

Όλες οι κλάσεις των predictors "κληρονομούν" από την base κλάση
branch_predictor η οποία μας εξασφαλίζει ότι όλοι έχουν συναρτήσεις predict
& update. Αυτές τις συναρτήσεις υποθετω ότι πρέπει να υλοποιήσουμε στο
τελευταίο ερώτημα για τους static not taken etc.