[Advcomparch] ΕΛΕΟΣ

Herc kingherc at gmail.com
Sun May 24 20:05:03 EEST 2009

Η συνάρτηση αυτή είναι η συνάρτηση αρχικοποίησης της κλάσης
nbit_predictor, η οποία χρειάζεται ως παράμετρο τα bits του predictor
("length"). Αυτή η συνάρτηση καλείται αυτόματα όταν κάνεις "new
nbit_predictor(length)". Οι εντολές μετά το ":" νομίζω είναι εντολές
αρχικοποίησης, δηλαδή αναθέτει στην μεταβλητή N_COUNTER_LENGTH την
τιμή της παραμέτρου length.

Website: http://kherc.brinkster.net/ (outdated)
Blog: http://www.studentguru.gr/blogs/kingherc/