Ένα σύνολο συσχετίσεων συνδέει δύο (ή περισσότερα) σύνολα οντοτήτων. Δεν μπορεί ένα σύνολο συσχετίσεων να συνδέει άλλα σύνολα συσχετίσεων μεταξύ τους.
On 5/11/2016 8:15 μμ, John Sig wrote:
Καλησπέρα,
είναι δυνατόν στο μοντέλο ER να έχουμε συσχέτιση συσχετίσεων, δηλαδή μία οντότητα να συνδέει μία συσχέτιση με μία άλλη συσχέτιση;
Ευχαριστώ.
Db mailing list Db@lists.cslab.ece.ntua.gr http://lists.cslab.ece.ntua.gr/mailman/listinfo/db