[Distrib] Απορία για το linearizability consistency με chain replication

Katerina Doka katerina at cslab.ece.ntua.gr
Fri Mar 19 10:41:59 EET 2021

Το ιδανικό θα ήταν να απαντάει απευθείας, αν τύχει να φτάσει σε αυτόν το
query χωρίς να έχει περάσει από τον primary, για να γλιτώσεις το overhead
σε μηνύματα. Αυτό προϋποθέτει βέβαια να γνωρίζει ο κόμβος ότι είναι ο
τελευταίος της αλυσίδας για το συγκεκριμένο key, που από την άλλη πλευρά
έχει ένα extra διαχειριστικό κόστος.

Στις Παρ, 19 Μαρ 2021 στις 10:12 π.μ., ο/η Ευσταθία Σταθά <
fay.statha at gmail.com> έγραψε: