[Distrib] Απορία για το linearizability consistency με chain replication

Ευσταθία Σταθά fay.statha at gmail.com
Fri Mar 19 10:09:47 EET 2021

Καθώς μελετούσα τα αποτελέσματα από τα πειράματα και έγραφα την αναφορά,
μου προέκυψε μια απορία για το linearizability consistency με chain
replication. Συγκεκριμένα, τόσο στο μάθημα όσο και στην εκφώνηση έγινε
σαφές πως ένα read γίνεται πάντα από τον τελευταίο RM στην αλυσίδα. Ωστόσο,
εμείς υλοποιήσαμε με τρόπο τέτοιο ώστε το αίτημα να ικανοποιείται μόνο
φτάνοντας σε αυτόν έπειτα από "διάσχιση" όλης της αλυσίδας. Αναρωτιέμαι αν
αυτή η προσέγγιση είναι η σωστή ή αν θα έπρεπε να απαντάει ο τελευταίος
ακόμα κι αν το αίτημα φτάσει απευθείας σε αυτόν πριν περάσει από
οποιονδήποτε άλλο κόμβο. Εμείς π.χ. σε αυτή την περίπτωση θα το
δρομολογήσουμε σε όλο το Chord εως ότου φτάσει στον υπεύθυνο κόμβο για το
κλειδί, ο οποίος και θα το δρομολογήσει στον τελευταίο στην αλυσίδα.

Ως εκ τούτου, ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με το ποια από τις δύο
προσεγγίσεις είναι η σωστή, καθώς έχω μπερδευτεί λίγο.

--
Με εκτίμηση,
Ευσταθία Σταθά