[Distrib] Επικοινωνία των VM's μέσω sockets

Nikos Provatas nprov at cslab.ece.ntua.gr
Fri Jan 8 19:38:36 EET 2021

Από την περιγραφή και την ερώτηση θα υποθέσω ότι δεν έχεις στήσει NAT στον Okeanos.

Τα μηχανήματα σου τωρα όπως σωστά ειπες έχουν IPv6 μονο. Για να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους πρέπει να στήσεις ενα τοπικό δίκτυο στο οποίο θα τα συμπεριλάβεις όλα.

Κάνοντας αυτο θα αποκτήσει το κάθε ένα μια IPv4 η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιεί μόνο για μεταξύ τους επικοινωνία. Έτσι όταν ενα μηχάνημα θες να  λειτουργεί ως server είτε από το GUI του Okeanos είτε από terminal με ifconfig θα βρεις την IP αυτή και θα τη βάλεις αυτή στο socket ή την 0.0.0.0 και θα δουλέψει.

Όσο για το αυτονόητο, τιποτα δεν ειναι μέχρι να το μάθουμε, οπότε οποιαδήποτε απορία είναι καλοδεχουμενη παντα :D
⁣--
Nikos Provatas
Ph.D. Candidate
Computing Systems Laboratory (CSLab)
National Technical University of Athens​

Στις 8 Ιαν 2021, 18:22 ,και ώρα 18:22 ,"Σκουρτσίδης Γιώργος" <el14307 at central.ntua.gr> έγραψε: