[Distrib] Επικοινωνία των VM's μέσω sockets

Σκουρτσίδ Σκουρτσίδ
Fri Jan 8 18:22:33 EET 2021

Καλησπέρα,
Έχω ήδη δοκιμάσει να ξεκινήσω ένα server με την επιλογή '0.0.0.0' και το
πρόγραμμα εκκινεί κανονικά περιμένωντας σύνδεση στο port που
επέλεξα.Όμως στη συνέχεια δε ξέρω σε ποιά διεύθυνση να στείλω τα
αιτήματα, μιας και τα 4 VM's δεν εχουν IPv4 διευθυνση.

Προσπαθώ να στέιλω αίτημα χρησιμοποιώντας την ΙΡv6 διεύθυνση των VM's με
τις εξής εντολές:

    ourSocket = socket.socket(socket.AF_INET6, socket.SOCK_STREAM, 0)
    ourSocket.connect(("2001:648:2ffe:501:cc00:xxxx:xxxx:xxxx", 6000, 0,
0))

Όμως και πάλι λαμβάνω μήνυμα λάθους : "socket.error: [Errno 111]
Connection refused "

Σε ποιά διεύθυνση πρέπει να στείλω τα αιτήματα με δοδομένη την απουσία
ΙΡv4 διέυθυνσης; Πρέπει να φτιάξω ΝΑΤ δίκτυο ή μπορώ να κάνω απευθέιας
σύνδεση μέσω ΙΡv6 διεύθυνσης;
Ισως τα ερωτήματα μοιάζουν αυτονόητα, όμως δεν έχω προηγούμενες γνώσεις
δικτύων.

--
Ευχαριστώ,
Σκουρτσίδης Γιώργος