[Distrib] Κατανεμημένα Εργασία

Konstandinos Bitsakos kbitsakos14 at gmail.com
Thu Mar 7 19:34:07 EET 2019

Καλησπέρα,

απαντάω στη λίστα για να το δούνε όλοι.
Αν συνδεθεις σε ένα vm και σηκώσεις έναν server τότε μπορείς να κάνεις
browdcast σε ένα port ένα frontend.
Πχ, έχεις το vm 147.10.2.3 λ.χ. Τότε αν σηκώσεις ένα flask application στο
147.10.2.3:5000 θα δεις το frontend.

Το frontend ειναι προεραιτικό στην εργασία, όχι απαραίτητο. Την επικοινωνία
μεταξύ των backend μπορείτε να την κάνετε μέσω του module requests της
Python.

K.

Στις Πέμ, 7 Μαρ 2019 στις 1:03 μ.μ., ο/η george <gchatzitso at gmail.com>
έγραψε: