[Advcomparch] Απορίες α μερους 4ης ασκησης

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΕΛΕΓΡΑΤΗΣ bnk963 at gmail.com
Thu Jun 4 18:51:04 EEST 2020

Καλησπέρα,

Θα ήθελα να κάνω τις εξής απορίες για την τέταρτη άσκηση:

1) Στην σελίδα 4, το σχήμα έχει 2 τοπολογίες για nthreads=16. Αυτό σημαίνει
ότι στο ερώτημα 3.1.1 θέλετε να μελετήσουμε δύο περιπτώσεις για 16 threads;
Ρωτάω διότι αυτό δεν φαίνεται στην σελίδα 5 πάνω πάνω, όπου λέει απλά
"nthreads: 1, 2, 4, 8, 16 (σε σύστημα με ισάριθμους πυρήνες)". Γενικά,
επίσης, τις τοπολογίες του σχήματος δεν θα πρέπει να γράψουμε στον sniper
ως προς τα shared_cores για L2/L3, με κατάλληλες παραμέτρους προς τον
sniper commandline? (όχι να το αφήσουμε χωρίς ρύθμιση, δηλαδή όπως στο
ask4.cfg, φαντάζομαι)

2) Στο ερώτημα 3.1.4 για το πραγματικό σύστημα, που ζητάει να δώσουμε το
ίδιο διάγραμμα με το ερώτημα 3.1.1, αφού εμείς δεν έχουμε τον χρόνο
εκτέλεσης σε κύκλους, αλλά σε sec, πώς θα γίνει το ίδιο διάγραμμα; Και δεν
μπορούμε νομίζω κιόλας να βρούμε τους κύκλους, διότι δεν μετράται αυτό από
κάπου. Εννοούσατε στο ερώτημα 3.1.1 να δώσουμε και εκεί σε sec τον χρόνο
εκτέλεσης, και όχι σε κύκλους, ή και τα δύο; Και τότε στο 3.1.4 τι θα
αναπαραστήσουμε, εφόσον μόνο χρόνο σε sec έχουμε;

3) Πάλι για το ερώτημα 3.1.4, αν ο επεξεργαστής μας έχει HyperThreading (
https://www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/hyper-threading/hyper-threading-technology.html)
αυτό μετράει πραγματικά ως οι διπλοί πυρήνες? Για παράδειγμα, εγώ έχω 2
cores & 4 threads, οπότε στο λειτουργικό (Ubuntu) βλέπω ότι υπάρχουν 4
cores. Δηλαδή, με το "μέγιστο αριθμό νημάτων ίσο με τον αριθμό των πυρήνων
που διαθέτει το μηχάνημά σας" εννοείτε αυτόν που κάνει expose στο
λειτουργικό μας (4 στην προκείμενη περίπτωση), ή τον πραγματικό αριθμό
πυρήνων (2 στην προκείμενη περίπτωση);

Ευχαριστώ πολύ,
Κωνσταντίνος