[Advcomparch] Λήψη του αρχείου Parsec-3.0

Admitos Passadakis yugiohlabros at gmail.com
Fri Mar 29 15:01:00 EET 2019

Το πρόβλημα που έχω, έχει να κάνει με τα αρχεία εισόδου των
Benchmarks μέσα στον φάκελο Parsec-3.0. Συγκεκριμένα, στο μονοπάτι parsec-3.0/pgks/apps/’τυχαιο benchmark’/inputs, τα αρχεία εισόδου στον τελευταίο φάκελο (inputs) δεν υπάρχουν όλα. Νομίζω, ότι τα αρχεία είσοδου, λόγου χάρη
στο  benchmark=blackscholes είναι μόλις 2 αντί για 5 ή 6. Αυτό έχει συνέπεια
να μην δημιουργούνται και τα αρχεία εισόδου κατά την δημιουργία του φακέλου inputs μέσα στον φάκελο parsec_workspace (όταν το τρέχω το cslab_create_parsec_workspace.sh κλπ ). Υπάρχει , κάποιος τρόπος αντιμετώπισης αυτόυ του προβλήματος ? Γενικά έχω virtual box με τα Ubuntu 18.04 και 16.04, στα οποία παρουσιάζεται και στα 2 το ίδιο πρόβλημα (Ηost Windows 10).Είναι πιθανό να φταίει η λήψη του αρχείου parsec-3.0?

Σας ευχαριστώ πολύ με εκτίμηση!

Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για Windows 10