[Advcomparch] Ερώτησεις για το project, ασκήσεις και βαθμολογικό σχήμα

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Mar 29 14:04:18 EET 2019

Καλησπέρα,

1. Το project απαιτεί το reproduction της δουλειάς που περιγράφεται στο paper.

2. Οι ασκήσεις μετρούν μόνο για το ακαδημαϊκό έτος στο οποίο
παραδίδονται. Για το σχήμα βαθμολογίας:

http://www.cslab.ece.ntua.gr/courses/advcomparch/more_info.go

3. Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς με το "κέρασμα". Η χρήση αργκό
εκφράσεων σε αυτό το χώρο και το μέσο δε βοηθάει να είμαστε σαφείς και
να συνεννοούμαστε. Σε κάθε περίπτωση, τo project βαθμολογείται
ξεχωριστά από τις ασκήσεις.

Κ.