[Advcomparch] Unable to locate package x11-proto-dev

Stamatis Katsaounis katsaouniss at gmail.com
Sun Mar 20 23:37:59 EET 2016

Καλησπέρα ξανά,

Έβγαζε ένα μήνυμα που ανέφερε κάτι σε non recoverable error κατά τη
δημιουργία του workspace και θεώρησα πως αποτυγχάνει. Έχεις δίκιο όμως πως
έφερνε κανονικά τα inputs.

Σχετικά με το δεύτερο ζήτημα είχα διαβάσει διαγώνια το pdf και έκανα απλά
copy paste τον κώδικα αντί να φτιάξω το path που έχω το pin στον υπολογιστή
μου. Συνεπώς μου έλεγε πως file cannot be found γιατί δεν είχα κανένα path
/path/to/pin-2.14-71313-gcc.4.4.7-linux στον υπολογιστή μου. Συγγνώμη για
την αναστάτωση.

Καλό βράδυ.

*Κατσαούνης Σταμάτης*
Greek Research and Technology Network (GRNET S.A.)