[Advcomparch] Unable to locate package x11-proto-dev

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Sun Mar 20 15:19:01 EET 2016

Καλησπέρα Σταμάτη,

Τι εννοείς ότι αποτυγχάνει; Όντως τυπώνει δύο μηνύματα σφάλματος για τα
δύο benchmarks που αναφέρεις αλλά φέρνει κανονικά όλα τα υπόλοιπα inputs,
έτσι δεν είναι; Έχει δοθεί έτσι για λόγους απλότητας, η αλλαγή που
προτείνεις ωστόσο είναι σωστή.

Όσον αφορά το δεύτερο ζήτημα ο φάκελος το *obj-intel64/cslab_cache.so*
είναι το αρχείο το οποίο θα παραχθεί από το make, για αυτό ο φάκελος είναι
άδειος. Όταν πας να κάνεις
$  PIN_ROOT=/path/to/pin-2.14-71313-gcc.4.4.7-linux make
obj-intel64/cslab_cache.so

σου βγάζει κάποιο error; Αν ναι, μπορείς να μου το στείλεις;

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης