[Advcomparch] 2 ερωτήσεις για MESI σχετικά με tag και cache to cache transfers

alex el08786 at mail.ntua.gr
Sun Oct 4 15:46:54 EEST 2015

Καλησπέρα,

Δεν έχω καταλάβει δύο πράγματα.
1)Γίνεται αν έχουμε 2 επεξεργαστές να έχουν και οι δύο το 1ο block της
cache exclusive (ή Modified) αν το block αυτό έχει διαφορετικό tag; Η
αλλιώς το tag ελέγχεται πριν αλλάξει το state;
2)Σε cache to cache τα σήματα στο bus χρησιμεύουν μόνο για την αλλαγή
state ή (όταν χρειάζεται) ταυτόχρονα μεταφέρουν και τα δεδομένα από
cache σε cache μέσω bus; (το ξέρω ότι έχει απαντηθεί αλλά δεν μου ήταν
σαφές)

Ευχαριστώ