[Advcomparch] Port 22: Network is unreachable

Βασίλης Λίβανος basilis3761 at yahoo.gr
Sun May 31 16:45:41 EEST 2015

Καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την απάντηση σο θέμα του tournament predictor! Όμως, όπως και άλλα παιδιά λαμβάνω SSH Error: Port 22 Network is unreachable, ενώ έχω κάνει επανεκκίνηση το vm αρκετές φορές. Έστειλα και στον okeano e-mail αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Δυστυχώς, δεδομένου του ότι απ'ότι φαίνεται είμαστε αρκετα παιδιά με προβλήματα στα vm μας λόγω του okeanos, με λίγες ώρες μόνο να απομένουν για την προθεσμία, νομίζω ότι εκφράζω την συντριπτική πλειοψηφία των συμφοιτητών μου όταν λέω πως το να δοθεί έστω μία μέρα παράταση στην προθεσμία, χωρίς να έχουμε κάποιο άλλο πρόβλημα με τον okeano, είναι το πιο λογικό σενάριο.
Ευχαριστώ πολυ,Βασίλης