[Advcomparch] Λάθος εκφώνησης

ilias liner ilias_liner at hotmail.com
Sun May 31 16:33:43 EEST 2015

Τα παρακάτω αν δεν έχει απαντηθεί σε κάποιο άλλο mail το θέμα με την εκφώνηση(συγχωρέστε με δεν μου έρχονται ολα): Στο θέμα 6.2 λέτε για n-bit predictors να διαλέξουμε ότι είχαμε διαλέξει στο 4.1(ιι) μιας και δεν υπάρχει αυτό και δεν έβγαζε κάποιο νόημα εγώ θεώρησα ότι αναφέρεστε και στους 7 nbit που υλοποιήσαμε . Βλέποντας τωρα την περσινή 2η άσκηση παρατήρησα οτι το φετινό 6.1(ιι) είναι το περσινό 4.1(ιι) δηλαδή θέλατε μονο τρεις και οχι 7 από τους nbit αρα πρέπει να ξεκινήσω τώρα να φτιάξω αλλους 4. Μπορεί να δοθεί κάποια λύση σε αυτό, αν δεν το είχατε διευκρινίσει σε κάποιο mail;