[Advcomparch] TAS_CAS

Dimitrios Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jul 21 23:40:21 EEST 2015

Καλησπερα,

Επειδή είναι αλήθεια ότι ή περιγραφή της
__sync_val_compare_and_swap() εδώ:
http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc-4.1.2/gcc/Atomic-Builtins.html

δικαιολογεί την απορία που σας έχει δημιουργηθεί σας παραπεμπω σε
παλιότερο email στη λίστα του μαθήματος όπου έχει απαντηθεί το ίδιο:

http://lists.cslab.ece.ntua.gr/pipermail/advcomparch/2013-July/001014.html

Ελπίζω να ξεκαθαρίζει έτσι ή κατάσταση.

--
Δημήτρης