[Advcomparch] TAS_CAS

Dimitris Siakavaras jimsiak at cslab.ece.ntua.gr
Tue Jul 21 11:51:58 EEST 2015

Καλημέρα,

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω ακριβώς την ερώτηση.
Αν "cas function call" εννοείς το "__sync_val_compare_and_swap()" τότε
πως προκύπτει
ότι αυτό οδηγεί σε απευθείας εκτέλεση του μηχανισμού TTAS;

Η __sync_val_compare_and_swap() γράφει την νέα τιμή στη θέση μνήμης και
διαβάζει την παλιά, ατομικά.
Αν δηλαδή κάνεις κάτι του στυλ

while (__sync_val_compare_and_swap() == LOCKED)
      /* do nothing */;

αυτό είναι υλοποίηση του μηχανισμού TTAS ή του TAS;

Η εντολή σκουπίδι που πρέπει να μπεί με βάση το σκεπτικό σου, και τι
εννοείς "εντολή σκουπίδι";

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης