[Advcomparch] Δομή προσομοιωτή

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sun Jun 15 13:57:13 EEST 2014

Καλημέρα,

γενικά υπάρχει κάποια τυχαιότητα στον sniper οπότε και αναμένονται
γενικά "μικρές" διαφορές μεταξύ παρόμοιων εκτελέσεων.

Στην περίπτωση αυτή βέβαια η διαφορά δε μου φαίνεται και τόσο μικρή.
Μπορείς να δεις αν οι 2 προσομοιώσεις τρέξαν με ακριβώς το ίδιο
configuration ελέγχοντας τα sim.cfg και sim.info αρχεία που παράγονται
στον φάκελο εξόδου. Μήπως σε κάποια από τις 2 περιπτώσεις, η εκτέλεση
έγινε για διαφορετικό αριθμό εντολών;

Αν τα configurations είναι όντως ίδια, τότε απλά "φταίει" ο simulator.
Κανονικά θα έπρεπε να εκτελείτε τις προσομοιώσεις αρκετές φορές (π.χ.
10) και μετά να χρησιμοποιείτε averages και deviations, για μια πιο
σωστή μελέτη των φαινομένων. Ο χρόνος όμως που απαιτείται στην
περίπτωση αυτή ξεπερνά τους σκοπούς της άσκησης και του μαθήματος.