[Advcomparch] advcomparch_dumpstats.py

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sun Jun 15 13:49:44 EEST 2014

Καλημέρα,

αν τρέξετε το script με -l σας δείχνει τα σημεία στα έχει πάρει
σταστιστικά (τα οποία απέχουν τόσο μεταξύ τους όσο είχατε δηλώσει κατά
την εκτέλεση).

Είναι προφανές ότι αν εσείς παίρνετε στατιστικά κάθε 1Μ εντολές δεν
μπορείτε να βρείτε στατιστικά για μικρότερο διάστημα, πχ. 10Κ εντολές.
Το script αυτό που κάνει είναι να "ομαδοποιεί" αν χρειάζεται τα σημεία
τα οποία ανήκουν στο διάστημα statsWindow που δίνετε. Αν π.χ. έχετε
πάρει στατιστικά κάθε 10Μ εντολές, δηλαδή έχετε τα σημεία

periodicins-100000060
periodicins-110000006
periodicins-120000041
periodicins-130000009
periodicins-140000003
periodicins-150000011
periodicins-160000024

και του ζητήσετε statsWindow=20M θα σας τυπώσει στατιστικά για τα διαστήματα

100000060-120000041, 120000041-140000003, 140000003-160000024.

Τέλος, να διευκρινήσω ότι το advcomparch_dumpstats απλά καλεί το
dumpstats με τρόπο που εμάς μας βολεύει για να βρούμε κάποια
συγκεκριμένα αποτελέσματα. Προφανώς, αυτός ο τρόπος δεν είναι ούτε
μοναδικός ούτε κατάλληλος για τα πάντα. Αν κάποιος θέλει μπορεί να
χρησιμοποιήσει κατευθείαν το dumpstats.