[Advcomparch] Διαφορετικά cfg file

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Mon Jul 21 17:31:20 EEST 2014

Καλησπέρα,

πουθενά δεν αναφέρουμε στην εκφώνηση ότι υπάρχει config αρχείο
entries. Τα config αρχεία που αναφέρουμε είναι το base.cfg και το
advcomp.cfg που είχατε χρησιμοποιήσει στην πρώτη άσκηση.

Από εκεί και πέρα το make δεν έχει τίποτα να κάνει με το config
αρχείο. Make κάνετε όταν πειράζετε τον κώδικα (π.χ. γράφετε έναν
καινούριο predictor). Το config αρχείο το δίνετε σαν όρισμα κατά την
εκτέλεση του sniper και ότι έχετε ορίσει μέσα σε αυτό το χρησιμοποιεί
ο sniper στην προσομοίωση.

Κ.