[Advcomparch] Διαφορετικά cfg file

Εμμανουήλ Βλατάκης tetraktida42 at gmail.com
Sat Jul 19 13:04:55 EEST 2014

Καλησπέρα,

Η ερώτηση μου αφορά το δεύτερο σκέλος της άσκησης την 5.1
Λοιπόν στην εκφώνηση της άσκηση αναφέρετε δύο σημεία που μπορούμε να
τσεκάρουμε τα configuration, στο base.cfg και στο entries

To πρώτο το βρήκα, το δεύτερο δεν το βρήκα (εκτός αν με entries εννοείτε το
αρχείο cfg που δίνουμε εμείς)

Εμείς πρέπει να κάνουμε αλλάγες και στα δύο αρχεία και πρέπει να κάνουμε
ξανά make τον sniper?
Ρωτάω για να μην αρχίσω τον sniper με λάθος configurations
Συγκεκριμένα:

Για παράδειγμα στο base.cfg αρχείο
ειχε :
[perf_model/branch_predictor]
type=one_bit
mispredict_penalty=14 # A guess based on Penryn pipeline depth
size=1024

Στο myconfig.cfg που δίνω σαν όρισμα έχει

[perf_model/branch_predictor]
type = pentium_m
mispredict_penalty=17 # From microarchitecture.pdf (Nehalem has a longer
pipeline than Core2)
Ερωτήσεις:
>Από αυτά τα δύο πιο θα επικρατήσει στο τέλος το δικό μου ή το base.cfg?
>Αν αλλάξω απλά το δικό μου αρκεί?
>Πρέπει να αλλάξω και τα δύο και αν ναι, πρέπει να ξαναγίνει make ο
sniper(μήπως χρησιμοποιεί το base.cfg κατά το compile)?

Ευχαριστώ πολύ