[Advcomparch] Απορίες.

Ανδρέας Παντελόπουλος padelopoulos at gmail.com
Thu Apr 3 14:43:13 EEST 2014

Συνεχίζοντας την ερώτηση μου λοιπόν, αφού ισχύουν τα παραπάνω και έστω
κάποια cache φύγει από το M και πρέπει να γράψει στην μνήμη κάποιο block
αλλά και να κάνει κάποια cache-to-cache transfer. Έστω λοιπόν ότι το καθένα
απο αυτά κοστίζει x κύκλους. Τότε το συνολικό κόστος και των 2 λειτουργιών
θα είναι x ή 2x?

Αντίστοιχο θέμα είχε πέσει και στην κανονική. Το δίλημα μου προκύπτει από
το γεγονός ότι στο bus κάνεις broadcast κάτι και το ακούνε όλοι.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Ευχαριστώ πολύ.

Στις 3 Απριλίου 2014 - 1:22 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Nikas <
knikas at cslab.ece.ntua.gr> έγραψε: