[Advcomparch] Απορίες.

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu Apr 3 13:22:32 EEST 2014

Καλημέρα,

όταν η cache είναι Μ, προφανώς έχεις cache-to-cache. Η υλοποίηση
παίζει ρόλο στο ποιος απαντάει όταν ζητηθεί κάτι που το έχει μια άλλη
cache S. Εμείς υποθέτουμε ότι σε αυτή την περίπτωση απαντά η cache,
αλλά σε κάποια "χαζή" υλοποίηση θα μπορούσε να παρέχει τα δεδόμενα και
το επόμενο επίπεδο μνήμης.

Στο 2ο ερώτημα δε νομίζω ότι χρειάζεται να απαντήσω :-).

K.