[Advcomparch] Πρόβλημα με τον x2go

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 9 13:07:37 EEST 2013

Καλησπέρα,

για προβλήματα σύνδεσης στα VMs του okeanos θα πρέπει να απευθύνεστε στο
support του okeanos.

Η γνώμη μου είναι ότι δε χρειάζεσαι το x2go για να κάνεις την άσκηση.
Μπορείς να συνδεθείς από ένα terminal από Linux μηχάνημα ή με το putty και
μετά απλά να τρέξεις το simulator, χρησιμοποιώντας τα παραδείγματα που
περιέχονται στην εκφώνηση της άσκησης.

Δε θα δοθεί κάποια παράταση για την άσκηση. Αν δεν κάνετε τις ασκήσεις
μπορείτε να εξεταστείτε στο μάθημα με άριστα το 9.

Κ.

--
Dr. Konstantinos Nikas
Computing Systems Laboratory