[Advcomparch] Πρόβλημα με vips

Greg Afentoulides gregafen at hotmail.com
Wed May 8 16:15:55 EEST 2013

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,είχα ξεκινήσει να κάνω το κομμάτι της L2 και τελείωσαν οι προσομοιώσεις όλες εκτός από αυτές που αφορούν τα streamcluster και vips που δείχνανε να μην έχουν ξεκινήσει καν.Τώρα τις έχω βάλει μόνες τους ξανά,αλλά παρατηρώ ειδικά για τα vips ότι δεν δημιουργείται καν το folder για τα αποτελέσματα της πρώτης. Δεδομένου ότι με το ίδιο script έχω τρέξει επιτυχώς και όλες τις υπόλοιπες και έχοντας αφιερώσει κάμποσο χρόνο να καταλάβω τι μπορεί να φταίει,μήπως έχετε κάποια ιδέα του τι μπορεί να πηγαίνει στραβά;