[Advcomparch] Απορίες

Dimitris Konomis dim.konomis at gmail.com
Tue Jul 2 01:01:17 EEST 2013

Καλησπέρα,
όσον αφορά το τελευταίο που λες Γιώργο θα έλεγα ότι θες κάτι του στυλ
min(N, M) + K. Αν έχεις πες 10 rs και ROB 5 θέσεων, σίγουρα οι παραπάνω rs
δε δουλεύουν εφόσον έχει γεμίσει ο ROB. Επίσης αν έχεις 5 rs και ROB 10
θέσεων, πάλι, λόγω hardware in flight θα μπορούν να είναι 5 εντολές, οι
άλλες θα περιμένουν στο ROB..
Φυσικά, μπορεί να κάνω και λάθος στην παραπάνω ανάλυση, αλλά μιας και
θίχτηκε το θέμα...
Καλή συνέχεια,

Δημήτρης

Dimitris