[Advcomparch] Απορίες

George Matikas g_matikas at hotmail.com
Tue Jul 2 00:15:06 EEST 2013

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση στο προηγούμενο mail μου!

Καθώς συνέχιζα το διάβασμα μου προέκυψαν μερικές απορίες ακόμη.
Τις παραθέτω εδώ, ώστε αν βρείτε χρόνο να με βοηθήσετε και με αυτές:

1) Στις διαφάνειες "Lec1-overview-13" στη σελίδα 41, αναφέρει ότι υπάρχει
το ενδεχόμενο να εμφανιστεί structural hazard λόγω ταυτόχρονης εγγραφής
του register file στο στάδιο WB. Ωστόσο, πιστεύω ότι αυτό δεν είναι εφικτό, αφού
πάντα πριν το στάδιο WB βρίσκεται στο pipeline του παραδείγματος το στάδιο
MEM. Άρα θα έχουμε εκεί structural hazard και επομένως stall και δεν θα
συμπέσουν ποτέ 2 WB στάδια.

2) Απλά επειδή θέλω να βεβαιωθώ ότι το έχω καταλάβει σωστά, capacity misses
έχουμε μόνο σε fully-associative cache, ενώ σε direct-mapped και 2/4-way set-
associative caches έχουμε μόνο conflict misses, έτσι; (εννοώ πέραν των
compulsory και coherence misses).

3) Στο θέμα 1Β του Ιουλίου 2012 αναφέρει στη λύση ότι ο μέγιστος αριθμός
physical register πρέπει να είναι <= Ν+Κ. Στις διαφάνειες όμως αναφέρει, επίσης,
ότι θα πρέπει να έχουμε τουλάχιστον τόσα Reservation Stations όσοι οι φυσικοί
καταχωρητές ("Lec5-dynamic-13" σελίδα 15). Οπότε δεν θα έπρεπε να λάβουμε
υπόψην μας και αυτό; Πχ κάτι της μορφής: physical registers <= min( N+K , M );

Ευχαριστώ και πάλι,
Ματίκας Γεώργιος