[Advcomparch] Σχετικά με V/I protocol και RMO.

Σαρρής θεό Σαρρής θεό
Mon Jul 1 15:39:49 EEST 2013

 Γεια σας. Με ποιο τρόπο σέβεται ο επεξεργαστής τα data και control
 dependecies; Γιατί αν σέβεται τα data hazards πρέπει σε ένα (1a)A=1
 (1b)Print A να μην θεωρούμε εφικτό 1b->1a γιατί είναι RAW hazard. Ομοίως
 για τα control dependecies (1a)While (A==0) ; (1b)Print A πρέπει να μην
 θεωρούμε εφικτό 1b->1a. Από τις διαφάνειες και τα παλιά θέματα εγώ έχω
 καταλάβει ότι στα δύο παραδείγματα που ανέφερα το RMO επιτρέπει αυτές
 τις αναδιατάξεις.
 Ευχαριστώ,
 Σαρρής Θεόδωρος