[Advcomparch] Βοήθεια με vpn

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Wed Mar 23 21:11:07 EET 2011

Καλησπέρα,

δυστυχώς δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με αυτό, μιας και εμείς δεν το
χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν οδηγίες στο site του NOC (http://noc.ntua.gr)
και σίγουρα μπορείς να απευθυνθείς σε αυτούς για να σε βοηθήσουν με την
υπηρεσία.

Επίσης, από ότι ξέρουμε υπάρχει αρκετή βοήθεια και πληροφορία στο
αντίστοιχο topic στο forum, ενώ όποιος συνάδελφος διαβάζει τη mailing
list αυτή και ξέρει τις ρυθμίσεις που χρειάζονται μπορεί να απαντήσει.

Κ.