[Advcomparch] Κωδικοποίηση Χαρακτήρων στο gzip'd text

Manos Katsarakis manoskat at gmail.com
Sun Apr 3 05:52:02 EEST 2011

Αν πάω στα archives της λίστας και επιλέξω να διαβάσω τα ποστς ενός μηνός
ομαδοποιημένα σε ένα αρχείο (gzip'd Text) τότε το txt αρχείο που κατεβάζω
περιέχει στο μεγαλύτερο μέρος του ερωτηματικά. Παρότι δοκίμασα πάρα πολλές
κωδικοποιήσεις δεν κατάφερα να το διαβάσω. (Αν δω τα ποστ ένα ένα (δηλαδή
επιλέξω view by thread, by date κλπ) τότε εμφανίζονται κανονικά). Αντίστοιχο
πρόβλημα έχω στα μέιλ που μου έρχονται στην περίπτωση που έχω επιλέξει daily
digest.
Ευχαριστώ.