[Advcomparch] gzip Problem

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Sun Apr 3 05:13:43 EEST 2011

Καλησπέρα,

είναι πολύ περίεργο λάθος...σα να έχει εντοπίσει ότι το process έχει
κολλήσει σε κάποιο lock και κάνει spin επ'άπειρον. Προφανώς και δε θα
έπρεπε να συμβαίνει.

Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο θέτεις τις τιμές
για τα penalties στην ιεραρχία μνήμης. Όπως και στην υπόλοιπη άσκηση,
προκειμένου να βελτιωθεί η ταχύτητα της προσομοίωσης βάζετε μηδενικά
penalties και χρησιμοποιείτε μετά τις τιμές τους στο θεωρητικό μοντέλο.

K.