[Advcomparch] Χρόνος εκτέλεσης art για το magic breakpoint

Constantinos Lantos el06617 at mail.ntua.gr
Fri May 28 21:39:20 EEST 2010

On 05/28/2010 01:13 PM, Konstantinos Nikas wrote:

> Καλημέρα,
>
> μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση η διαφορά στο χρόνο που αναφέρεις.
> Ιδιαίτερα, αν οι συνθήκες εκτέλεσης ήταν ίδιες (δηλαδή εκείνη την ώρα
> έτρεχε μόνο ο simics και τίποτα άλλο). Σε κάθε περίπτωση , η λογική
> λέει ότι οποιοδήποτε από τα 2 checkpoints και να χρησιμοποιήσεις, από
> τη στιγμή που και τα 2 "δείχνουν" στο ίδιο σημείο (δηλ. το τέλος της
> φάσης αρχικοποιήσης) η προσομοίωση με τις caches θα πρέπει να δώσει τα
> ίδια αποτελέσματα.
>
> Από τη στιγμή που έχεις και τα 2 checkpoints και η προσομοίωση με τις
> [...]

Οι συνθήκες που έτρεξα τον simics για να πάρω τα πρώτα breakpoints ήταν
ακριβώς οι ίδιες. Έτρεξα την μία, αφήνοντας τον υπολογιστή μόνο του και
αφού τέλειωσε έτρεξα την επόμενη, χώρις να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον
υπολογίστη.

Προσομοίωσα ένα συγκεκριμένο cache script και για τα 2 checkpoints και
τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα ίδια, όποτε δεν έχει διαφόρα πως
παίρνεις το 1ο breakpoint.