[Advcomparch] Χρόνος εκτέλεσης art για το magic breakpoint

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri May 28 13:13:09 EEST 2010

On 05/28/2010 11:00 AM, Constantinos Lantos wrote:

> όταν εκτελώ τον simics με -stall και instruction-fetch-mode
> instruction-fetch-trace το art κάνει 3,5 ώρες να φτάσει στο magic
> breakpoint ενώ αν τα αφαιρέσω κάνει 1 ώρα και κάτι. Είδα ότι
> ξαναειπώθηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα στη λίστα, αλλά δεν έχω βρει
> λύση. Κρατήσα checkpoints και από τις 2 περιπτώσεις ώστε να μην
> χρειάζεται να περιμένω τόση ώρα κάθε φόρα που θα τρέχω το benchmark.
> Θα υπάρξει αλλοίωση του αποτελέσματος αν εκτελέσω το benchmark με αυτά
> τα checkpoints?
Καλημέρα,

μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση η διαφορά στο χρόνο που αναφέρεις.
Ιδιαίτερα, αν οι συνθήκες εκτέλεσης ήταν ίδιες (δηλαδή εκείνη την ώρα
έτρεχε μόνο ο simics και τίποτα άλλο). Σε κάθε περίπτωση , η λογική λέει
ότι οποιοδήποτε από τα 2 checkpoints και να χρησιμοποιήσεις, από τη
στιγμή που και τα 2 "δείχνουν" στο ίδιο σημείο (δηλ. το τέλος της φάσης
αρχικοποιήσης) η προσομοίωση με τις caches θα πρέπει να δώσει τα ίδια
αποτελέσματα.

Από τη στιγμή που έχεις και τα 2 checkpoints και η προσομοίωση με τις
caches δεν παίρνει πολύ ώρα, μπορείς να το τσεκάρεις :-) . Ενημέρωσε μας
για τα αποτελέσματα!

e-mail: knikas at cslab.ece.ntua.gr