[Advcomparch] Άσκηση 2

Nectarios Koziris nkoziris at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 21 21:57:00 EEST 2009

Παιδιά,

Το να διαβάσετε έτοιμο κώδικα με σχόλια (που είναι πάρα πολλά) δεν είναι
δύσκολο, ούτε απαιτεί το μάθημα Γλωσσών Προγραμματισμού. Όσο προχωράνε τα
εξάμηνα, είναι προφανές ότι θα συναντάτε πράγματα που έχετε μάθει παλαιότερα
(ειδικά στον κορμό), για αυτό και κάποια μαθήματα είναι σε μεγαλύτερα
εξάμηνα από κάποια άλλα, αλλοιώς θα ήταν το πρόγραμμα σπουδών μας επίπεδο
(flat), δηλαδή θα μπορούσε οποιοσδήποτε από το 1ο εξάμηνο να παρακολουθήσει
οτιδήποτε. Αλλοίμονο, πρέπει να είμαστε σε θέση να διαβάσουμε κώδικα με
σχόλια, το internet είναι γεμάτο με κώδικα για διάφορα πράγματα που θα
χρειαστείτε. Δεν είναι debugging αυτό, ούτε Γλώσσες.

Σας παρακαλώ πολύ, δώστε λίγο χρόνο στην άσκηση και επικεντρωθείτε στα του
μαθήματος.

Καλή συνέχεια σε όλους σας,

ΑΚ

-------
Nectarios Koziris
CSLAB-NTUA
Tel: +30 2107721531, Fax: +30 2107721292
http://www.cslab.ece.ntua.gr/~nkoziris