[Advcomparch] Άσκηση 2

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Thu May 21 20:30:11 EEST 2009

Καταρχάς, να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν θεωρώ γενικά κανέναν αδαή ή επιπόλαιο.
Αν το προηγούμενο mail  μου έδωσε αυτή την εντύπωση, ήταν λάθος. Από την
άλλη μεριά, πρέπει να σημειώσω ότι το προηγούμενο mail  με βάση τον
τρόπο/ύφος που ήταν γραμμένο και τις ερωτήσεις που περιείχε, δεν είναι
και το καλύτερο που έχω διαβάσει ποτέ.

Σε κάθε περίπτωση, το μάθημα μπορεί να μην είναι Γλώσσες Προγραμματισμού
1 και να μην εξετάζεστε στον κώδικα αλλά όπως έχει ειπωθεί και στο
μάθημα θεωρεί ότι έχετε γνώσεις προγραμματισμού. Δεν σας εξετάζουμε στο
debugging, ούτε στο αν μπορείτε να γράψετε efficient code σε C++. Από
την άλλη μεριά, μιλάμε για ούτε 100 γραμμές κώδικα (και βασικά μιλάμε
για C)  και αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι ανοίγοντας το αρχείο predict.cc
(όπου βρίσκεται η main) ο κάθενας μπορεί να καταλάβει πως ενεργοποιείται
ο κάθε predictor και σε ποιο σημείο πρέπει να κάνει τι. Επαναλαμβάνω,
ότι έχουμε αλλάξει τον αρχικό κώδικα του framework (ονόματα αρχείων,
extra σχόλια, επέκταση παραδειγμάτων) ακριβώς για να σας βοηθήσουμε.

Η απάντηση λοιπόν στο πως κάποιος ορίζει τα N bits του n-bit counter
είναι άμεσα εμφανής σε όποιον ανοίξει το αντίστοιχο .h αρχείο. Για αυτό
και υπέθεσα στην προηγούμενη μου απάντηση ότι δεν υπήρχε προηγούμενη
ενασχόληση με τον κώδικα. Αντίστοιχα, οι ερωτήσεις σχετικά με τα BHT
entries και το hardware overhead του nbit_counter είναι κάτι που
προκύπτει από τις διαφάνειες του μαθήματος.

Στις ερωτήσεις σχετικά με την κλήση του προγράμματος συμφώνησα πως αυτό
δεν υπήρχε στην εκφώνηση και για αυτό έδωσα το αντίστοιχο παράδειγμα.

Συνοψίζοντας, η συγκεκριμένη λίστα έχει σκοπό να βοηθήσει (και όχι τα
flames :-) ). Αυτό δε σημαίνει όμως ότι απαντάμε άκριτα στα πάντα (καθώς
μετά δεν θα είχε νόημα σαν εκπαιδευτική διαδικασία). Νομίζω ότι όλοι
συμφωνούμε σε αυτό.

Κ.