[Advcomparch] Issue εντολής

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Jun 12 13:13:56 EEST 2009

Καλημέρα,

στον Tomasulo έχουμε:

-- in-order issue
-- out-of-order execution
-- in/out-of order commit (με/χωρίς ROB).

Επομένως αν η εντολή y έπεται της εντολής x (ανεξάρτητα από το αν
εξαρτάται από αυτή ή όχι) τότε δε θα γίνει issued πριν από τη x. Μόνο το
execution είναι out-of-order (και το commit αν δεν έχεις ROB). Αν λοιπόν
μια εντολή δεν μπορεί να γίνει issued γιατί δεν υπάρχει reservation
station, τότε έχουμε stall και δεν γίνονται issued οι επόμενες της.

Κ.