[Advcomparch] Issue εντολής

Theodora Chaspari theodorachaspari at yahoo.gr
Thu Jun 11 21:15:43 EEST 2009

Γεια σας!Έχω μία απορία σχετικά με το χρονό στον οποίο μία εντολή μπορεί να κάνει issue.Έστω ότι έχουμε μία εντολή x, από την οποία εξαρτάται μία εντολή y. Υποθέτουμε επίσης ότι η εντολή x δεν μπορεί να γίνει issue γιατί δεν υπάρχουν ελεύθερα entries στο reservation station, ενώ η y έχει διαθέσιμα entries. Όταν έρθει η σειρά της y να γίνει issue δεν μπορεί, επειδή δεν έχει γίνει ακόμα issue η εντολή x και στην αντίστοιχη δομή του αλγορίθμου Tomasulo για την y δεν μπορούν να γραφούν ακόμα τα σωστά ορίσματα.Σας παρακαλώ, πείτε μου αν έχω καταλάβει σωστά.Σας ευχαριστώ
 πολύ!

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr