[Advcomparch] Καλυτερη αναδιαταξη

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Fri Jul 24 15:12:21 EEST 2009

Καλησπέρα,

εμάς μας ενδιαφέρει να δείτε τα αποτελέσματα και να σχολιάσετε αναλογώς
στα διάφορα ερωτήματα που έχουμε θέσει για το loop interchange, όπου και
θα φανεί η διαφοροποίηση που έχετε παρατηρήσει σε σχέση με την μετρική
που μπορεί να χρησιμοποιεί κάποιος (cycles με βάση το μοντέλο, misses κτλ).

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά το speedup αν σαν καλύτερη λύση προκρίνεται
η αρχική (γιατί οι υπολογισμοί δείχνουν ότι εκτελείται σε λιγότερους
cycles), τότε ok επιλέγουμε την αρχική. Για να μπορέσεις όμως να το
δικαιολογήσεις αυτό προφανώς και θα πρέπει να κάνεις τα simulations για
να υπολογίσεις miss rates και να βρεις αριθμό instructions. Δεν μπορείς
να ξέρεις από πριν τι κώδικας θα προκύψει, αφού κάνεις compile και τις
άλλες αναδιατάξεις με -O1. Δεν είμαι σίγουρος ότι βλέπω πως μπορείς να
αποφύγεις τις προσομοιώσεις που αναφέρεις.

Όσον αφορά την άσκηση και τη διόρθωση, δεν υπάρχει μια και μοναδική
σωστή λύση. Αν κάποιος έχει δικαιολογήσει και υπερασπιστεί επαρκώς τις
επιλογές του, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Όπως είπα και στα προηγούμενα
emails, ένας από τους σκοπούς της άσκησης ήταν να δείτε και τις διαφορές
που υπάρχουν μεταξύ θεωρίας και πράξης, τις οποίες και θέλουμε να
αντιμετωπίσετε.

Κ.