[Advcomparch] Καλυτερη αναδιαταξη

Lefkaditis Giorgos glefkas at hotmail.com
Fri Jul 24 14:48:31 EEST 2009

Εκφωνηση: "Τι speedup δινει η καλυτερη αναδιαταξη σε σχεση με την απλοικη εκδοση"

Αν εγω απαντησω σα μηχανικος θα πρεπει να πω οτι, ασχετα με το τι αποτελεσμα περιμενα
λογω του loop interchange, τελικα, εκ του αποτελεσματος και λογω των αλλων βελτιστοποιησεων
που κανει ο compiler με αυτο το -Ο1, καλυτερη αποδοση παιρνω με τον αρχικο κωδικα. Αυτο
βεβαια εμενα με βολευει μια χαρα, αφου και αποφευγω να υπολογισω καποιο speedup και αποφευγω
να κανω απ' την αρχη ολες τις προσομοιωσεις το 2ου μερους και για το μηχανικο η καλυτερη λυση
ειναι η απλουστερη.

Απο την αλλη ομως η ασκηση αφορα το loop interchange και οχι το -Ο1 flag. Γι' αυτο και, στο πλαισιο
της ασκησης, η διατυπωση"καλυτερη αναδιαταξη" θα μπορουσε να σημαινει "η καλυτερη με βαση την
επιδραση μονο του loop interchange". Για μενα επομενως, οπως το διαβαζω, υπαρχει μια ασαφεια σε αυτο
το σημειο της εκφωνησης και αυτο ζηταω να διευκρινιστει... Το τι θα ελεγα ως μηχανικος το ειπα, ομως το
ερωτημα μου αφορα το τι ζητατε πραγματικα εσεις για την ασκηση. Γιατι τελικα με βαση αυτο θα διορθωθει κιολας...

Drag n' drop-Get easy photo sharing with Windows LiveT Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx