[Advcomparch] Error στο Simics

georgia fotopoulou gfotop at gmail.com
Tue Apr 14 13:38:12 EEST 2009

Λοιπόν βρήκα λύση τελικά. Εγώ έφταιγα.
Γενικότερα ποστάρω τα error codes του FLEXlm για να ξέρει ο καθένας πάνω
κάτω τι προβλήματα έχει και να βρίσκει πιο εύκολα λύση από το διαδίκτυο:
http://www.simulia.com/support/flexlm92/chap13.htm
Όταν μας δίνει ένα error της μορφής -ΝΝ,ΧΧΧ τότε ψάχνουμε το -ΝΝ στο λινκ
που έδωσα και πράττουμε αναλόγως.