[Advcomparch] Error στο Simics

Konstantinos Nikas knikas at cslab.ece.ntua.gr
Tue Apr 14 02:24:32 EEST 2009

Καλησπέρα,

Πρώτη φορά συναντάμε αυτό το πρόβλημα σε όσα μηχανήματα έχουμε
χρησιμοποιήσει. Μόλις τσέκαρα τα date και time settings του server και
είναι σωστά (αυτή τη στιγμή λέει 02:19).

Θα πρότεινα ένα έλεγχο ότι το σύστημα σας έχει σωστή ημερομηνία, ώρα και
Time Zone. Αν όλα είναι σωστά και το πρόβλημα υπάρχει ακόμα, εκτελέστε
την εντολή date και στείλτε μας το output.

Κ.